Tänään pitäisi ne alkaa.. Kyllä vatsassa juilii ja jomottaa niin odottelen vain että koska. Testi odottaa vessassa aamua (Kyllä, minä unohdan sen muuten) mutta tuskinpa sille tulee käyttöä. Tämä viikko on ollut yli-stressaava niin loman kuin vapaa-ajankin kannalla että ei mitenkään helppo kausi alkuraskaudelle. Minulla nimittäin oli tuttuja nippailuja ja pahaa oloa reilu viikko sitten. Ovista se ainakaan voinut meinata, ei millään niillä kp:llä. Uskokoon ken tahtoo mutta meillä on aina tärpännyt lomalla!

Kaikilla ystävilläni on vauva. Kaikilla. Kohta aloittavat jo toisen kierroksen. Minä en ole kateellinen/katkera vauvoista mutta ne vauvajutut.... Vaipat, uni, syökö, juoko, itkeekö, nauraako, istuuko, konttaako. Näistä puhutaan, tai siis minä kuuntelevana osapuolena. Kaipaan niitä juttuhetkiä kun puhuttiin jostain muusta tai muista :D Mutta tottakai, ymmärrän, sitähän se elämä suurimmaksi osaksi tuohon aikaan onkin.

Äitini on minun uusi ystävä. Eikä ole edes säälittävää. Ihanaa puhua hänen kanssaan arkipäiväisistä asioista esim. mitä kaikkea oli taas ostanut kun-mitään-ei-pitänyt-ostaa. Suunnittelen täällä salaa lomaa meille vaikka Espanjaan kesäksi.

Ei niin jännäillen huomiseen...